Wednesday, April 8, 2009

haiii anak-anak ku..

tak habis2 demam, lepas azeez kena, nuha plak. dua2 dah makan antibiotik, dah ok, ehhh..demam balik. aku yang naik tension...dengan malam tak cukup tido, takut demam makin panas. minggu ni, sehari je azeez sekolah, dgn batuknya, dgn tak lalu makan...hmmmm, risau sungguh. asyik berulang kat klinik jer...dah check darah, dua2 ok, platlet normal. nuha nampak aktif, w/pun bdn dia panas sikit, tapi azeez monyok jer. batuk kuat jugak tu. kat bukit chedang ni, pagi petang orang sembur nyamuk, ada kes denggi...ishhhh, risau sungguh aku. harap2 sihatlah anak2 aku...dah lah minggu depan aku nak outstation ke KT. dengan hubby aku yg kena transfer start minggu depan. tak tau lagi kat jabatan mana, kot dihantar ke tampin, jenuh nak berulang....adduishhhh...poning mak!!!

3 comments:

Liya said...

datang kt?.. jangan lupa contact aku.. leh la jumpa..

fadila said...

tu la liya, ingat nak jumpa ko, flight ahad ni kol 7.30 mlm. sampai kat primula lbh kurang 9 mlm. eh, ko free ke mlm tuh? leh la jumpa aku mlm tu kat primula..hehhe...lepas tu aku dah bz, seminar 2 hari.

Liya said...

orait... aku amik ko kat primula.. kita g minum2..nanti aku calling2..