Tuesday, December 1, 2009

tv di kampung rosak

addus...tensen tol tv rosak, kalo psg vcd boleh, tapi bila connect with astro, takde lak gambarnye. tensen tol time raya takleh tgk tv. budak2 ni syok la....leh tgk cd upin ipin berulang-ulang sampai aku nak termuntah nengoknya. lagipun tv nih dah 12 tahun berkhidmat, mmg eloklah dia berehat. last2, aku tak tahan sehari tak tgk tv, aku soh hubby aku yg nak balik seremban untuk wat korban, belikan tv baru untuk mak ayah aku. kat seremban harga murah sikit n banyak pilihan. takpe lah terbang ratus2, janji hati mak ayah aku senang.

so, ni lah tv baru untuk mak ayah aku, beli 29 inci. pueh hati nak tgk, lagipun anak2 aku nak tgk gak bila balik serting. pueh hati aku, takde lah orang tua tu ketuk tv sana sini nak bagi gambar keluar hehehe..

No comments: