Wednesday, August 19, 2009

Fiesta enak raso di wisma negeri

sepatutnya aku kena hadir, iring isteri pengarah JKR NS utk majlis ni, tapi nak wat camno.....anak2 aku tiada siapa yg jaga, aku takleh bawak diaorang nih...almaklumlah, anak2 aku ni AMATLAH BAIKNYER...so, aku soh hubbyku sampaikan salam jer pada AJK n sepatutnya gak, aku berminat nak join pertandingan memasak. ada 3 kategori, masak nasi goreng perencah adabi, sambal daun kayu, ikan sembilang salai masak lomak...tapi nak wat camno?? hubby aku mmg hadir selaku wakil pengarah seterusnya merasmikan majlis ni.

tapi, yg best dapat goodies dr karangkraf..hehe sedozen majalah...syokk sungguh.

lepas tu, dapat hamper dari adabi.....mak aiii.....punyalah banyak rempah ratus dia bagi, jenuh bertahun aku nak menghabiskan rempah ni. anak2 aku xcited lah bila abah dia bawak balik hamper, ingat mcm biasa, ada biskut ke, keropok ke...hehe last2 ada rempah ajork...kekekeh



1 comment:

luthfil07 said...

po laie...wat jualan murah la..takpun nextweek bukak gerai tuk puspanita kat kantin tuh... kekekekekeee...