Wednesday, July 1, 2009

hari muhasabah 27/06 (sabtu)

hari sabtu last weekend ada mesyuarat PIBG and hari muhasabah di sek. sri seremban. jumpa guru kelas azeez. ustazah tu cakap azeez byk main, tapi results was good. BM 94%, maths 94%, BI 96%, science 90%, alquran 96%, but agama islam 64%, tulisan jawi 74%, seni 60%....so overall he get 83%. ustazah cakap akhir tahun kena dapatkan 90% keatas untuk layak masuk tahun 1 sekolah tu...hmmmm.....a bit worried about him, seni mmg teruk betol, suka suki dia jer kaler, main cakar-cakar jer, tak ada seni langsung.....hehehe mcm mama dia gak hahahh....(keras tangan....eerrr ruby, kagum tol aku ngan ko, x sangka aku, ko ada bakat terpendam, masa study x penah lak aku tau..hehhe..ni si azeez kena belajo ngan untie ruby nih)

so, start ahad lepas, abah dia beli buku mewarna, ada ben10, ada superman, ada ultraman...soh dia kaler, bagi minat sikit nak kaler cantik2 sikit. kejap menegak, kejap serong, kejap melintang hmmmm.....jenuh mengajar.

2 comments:

Wangi74 said...

mak oii..tingginya markah aku sekolah dulupun tak pernah dpt berderet 90an..hehehe

Rubiyanti Basri said...

Patut ler aku tersedak2 kat sini..rupa2 ada org sebut nama aku.Hehehhee
Biasa ler Dilla budak2..cepat bosan. sama jer ngan anak aku..kalu suh mewarna..memang compang camping. Terkeluar sana..terkeluar sini. Iskh ..geram.

Meh sini Azeez..auntie ajar painting ...nak x?